Mar 6, 2011

Galatasaray 2010-11


Download GDB:

13 comments:

Burak Eken said...

Çalışma çok güzel ama gereksiz olmuş.

Dohavo said...

Abi Bursaspor'u da yapar mısın?

mstar1 said...

Yapmaya başladım bile. ;)

Dohavo said...

peki abi biraz alakasız olacak ama şu blogda kategorileri nasıl yaptın ben bir tülü çözemedim yardımcı olursa sevinirim.

mstar1 said...

Soldaki categories kısmını kastediyorsan onu postları etiketleyip yapabilirsin. Üstteki drop down (açılan) menüyü kastediyorsan onu daha sonra geniş bir zamanda anlatayım sana. İngilizcen varsa "drop down menu for blogger" diye aratırsan işine yarayan bir şeyler bulabilirsin.

Dohavo said...

hem onu hemde üstteki kategorileri.Sen bana müsait olduğunda msnime yaz ben ordan yaparım.

Anonymous said...

Bjk Forma Update'i yapacak mısınız?

mstar1 said...

Evet.

Anonymous said...

ya şunların PES 2010 a göew bi de fonları doğru bi şekilde ayrıca çubuklusunda koyarmısın?

Anonymous said...

usta stsl formalarını ne zaman yapıcaksın bilgilendirirsen sevinirim

Anonymous said...

teşeükkürler öncelikle bu sezonda süperlig formalarını çizecekmisiniz

Dohavo said...

GDB çıktı abi formalara devam edecekmisin.??

mstar1 said...

STSL formalarını yapmaya başladım. Kısa zamanda bitiririm umsrım