Apr 24, 2010

Turkey (Euro 96)


Download GDB:

8 comments:

Burak Eken said...

Elinize sağlık.

Milli takım için başka retro setler yapmayı düşünüyor musunuz? Yaparsanız gerçekten çok güzel olur.

mstar1 said...

Euro96 takımlarını yapıyorum şu anda. Bitirdikten sonra yapmayı düşünüyorum.

Burak Eken said...

Teşekkürler. Peki, bir Euro 96 yaması çıkacak da, siz de onun için mi yapıyorsunuz bu formaları?

mstar1 said...

Yok. Sadece hobi olarak yapıyorum.

Burak Eken said...

Kolay gelsin o zaman.

Anonymous said...

Bu formanın ve 98-00 Türkiye formasının Pes 6 için olanını nereden bulabilirim? Ya da yapmak aklınızda var mı?

mstar1 said...

Bu formaların Pes6 versiyonlarına rastlayamadım herhangi bir yerde. Ben Pes6 oynamadığım için yapmayı düşünmüyorum.

Anonymous said...

tebrik ederim mükemmel çalışmalar bir kaç sorum olcak Spor Toto Süperlig formalarını çizecekmisiniz
birdee boş bir vaktinizde fenerbahçe nostalji forması çizebilirmisiniz 2006-2007 yada 90 lı yıllar olabilir fotoğraf konusunda yardımcı olurum (100. yıl forması ve hepsi için)